To je jedna od vrlo djelotvornih i jednostavnih tehnika opuštanja. Osnova metode temelji se na jednostavnom stezanju i opuštanju grupa mišića.

 

Za razliku od drugih tehnika opuštanja u kojima se opuštamo na pasivan način, ovom tehnikom možete se opustiti aktivno i samostalno. Dokazana je djelotvornost ove tehnike kod nesanica, neurodermitisa, visokog krvnog tlaka, glavobolja i migrena, bolova u leđima i vratu, astme, alergija, bolesti krvožilnog sustava i srca i oboljenja nastalih kao posljedica stresa.

 

Kako je NASTALA metoda PRM?

 

Metodu Progresivne relaksacije mišića osmislio je američki liječnik Edmund Jacobson 1928.godine i metoda je u širokoj primjeni već 80 godina i uključena je u zdravstvene sustave mnogih zemalja. Utvrdio je da kod stresa ili straha dolazi do refleksne napetosti mišića te da vrijedi i obrnuto: opuštanje mišića dovodi do osjećaja mira, a postiže se i bolja prokrvljenost organizma i drugi blagotvorni zdravstveni učinci.

 

KAKO funkcionira PRM?

 

Svrha ove metode je da bolje upoznate vlastito tijelo i naučite prepoznati signale stresa kako bi pravovremeno mogli primijeniti metodu opuštanja i dovoditi se u dobro i opušteno stanje.

 

Učinak opuštanja počinje usmjeravanjem pažnje na ciljanu skupinu mišića (16 grupa mišića), zatim napinjanjem mišića, zadržavanjem napetog stanja kroz kraće vrijeme te opuštanjem dulje vrijeme i primjećivanjem razlike.

 

Prednost ove tehnike je u tome što se može vrlo brzo (8 grupnih treninga i samostalno ponavljanje naučenog između treninga) samostalno izvoditi u svom vlastitom domu.

 

KOME je namijenjena metoda PRM?

 

Progresivna relaksacija mišića namijenjen je svim dobnim skupinama. Idealna je za ljude koji se žele riješiti napetosti. Vrlo je učinkovita vrsta relaksacije za zdrave i bolesne ljude. Brzo vam pomaže otpustiti napetost i omogućava vam da dođete do stanja potpune opuštenosti. Odlična je metoda za ljude koji previše sjede ili se nedovoljno kreću.

 

Kada naučite metodu, ubrzo ćete osjetiti i primijetiti veliku dobrobit ove jednostavne metode:

  • povećan osjećaj smirenosti,
  • bolja koncentracija
  • viši nivo energije
  • bolje raspoloženje,
  • smanjenje simptoma pa čak i nestanak primarnih fizičkih problema kao što su nesanica, glavobolja i migrena, oboljenja nastalih kao posljedica stresa…

 

Mogu li NAUČITI metodu PRM i GDJE?

 

Metodu Progresivne relaksacije može svatko naučiti. Nije potrebno predznanje. Metoda se lako i jednostavno uči.

 

Edukacija se sastoji od 8 zajedničkih treninga sa certificiranim učiteljem PRM po Jacobsonu. Treninzi se održavaju jednom tjedno i traju 60 minuta. U intervalu između dva treninga, važno je svakodnevno ponoviti vježbe naučene na treningu. Nakon što prođete cijeli proces, očekivani rezultat je postizanje potpune opuštenosti cijelog tijela u svega nekoliko sekundi.

 

Edukacija se vrši u grupama od maksimalno 12 osoba. Moguća je, na zahtjev klijenta i individualna poduka (klijent – učitelj).

 

Preduvjet pohađanja treninga: nema preduvjeta

Trajanje tečaja: 8 treninga u trajanju od 60 minuta svaki

Cijena: 800,00 kn

Način plaćanja: plaćanje putem žiro-računa HR3623600001102458460 ZABA ili na prvom treningu.

Prijava: putem naše prijavnice OVDJE ili na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili putem telefona 098/182 8122.