Prema programu NLP Akademije Dr. Nade Kaiser i Sebastian Kneipp Akademie, Njemačka

 

Što je AUTOGENI TRENING?

 

Jedna od danas najraširenijih, znanstveno dokazanih i vrlo djelotvornih metoda opuštanja, razgradnje stresa i dovođenje organizma u ravnotežu i optimalno energetsko stanje. Pripada klasičnim metodama opuštanja pomoću koje se lakše nosimo sa stresom i njegovim posljedicama. Znanstvenim istraživanjima potvrđena je njena učinkovitost u prevenciji mnogih psihosomatskih bolesti nastalih stresom (npr. glavobolja, poteškoće sa spavanjem, bolova u kralježnici…).

 

Kako je NASTAO?

 

Metodu je razvio berlinski psihijatar i psihoanalitičar Johannes Heinrich Schultz 20-tih godina prošloga stoljeća. Radeći hipnozu ustanovio je da je u opuštenom stanju bilo koja sugestija moguća i da se intenzivnije doživljava. Na taj način možete autosugestijom usvojiti ono što je dobro za vaše zdravlje i tako si poboljšati kvalitetu života. Tako npr. možete si sugerirati ”Učim s lakoćom”, ”Budim se s lakoćom”, ”Mogu lako zaspati”, ”Imam pravo na sreću”…

 

KAKO funkcionira Autogeni trening?

 

Sastoji se od 7 temeljnih vježbi autosugestije, pomoću kojih postižemo stanje potpune tjelesne i psihičke opuštenosti. Svrha je postupno širenje učinaka vježbi na cijelo tijelo.

 

Cilj Autogenog treninga jest trenutno, s lakoćom, na samu pomisao postići opušteno stanje. Da bi se to postiglo, nužno je kondicionirati tijelo da dođe do željenog rezultata-trenutne opuštenosti. To se postiže provođenjem programa koji se sastoji od 8 treninga tijekom kojih će vas učitelj autogenog treninga voditi kroz proces opuštanja. Tako ćete tijelo postepeno „učiti“ kako da se dubinski opusti. Nakon završenog cijelog programa treninga, tijelo je spremno trenutno se opustiti, na samu pomisao. Kada to postignete, spremni ste se nositi sa svakodnevnim stresom.

 

KOME je namijenjen Autogeni trening?

 

Autogeni trening namijenjen je psihički stabilnim osobama koje su izložene stresnim situacijama svakodnevice: poslovnim ljudima, sportašima, studentima, liječnicima, poduzetnicima, policajcima, učiteljima, odgajateljima, domaćicama…

 

Koja je posebna vrijednost Autogenog treninga?

 

Stresne situacije u današnje vrijeme gotovo da je nemoguće izbjeći (buka, nervoza, agresija okoline, posao, svakodnevne brige…), no ono što možete, ako to odlučite, jest trenutno razgraditi, otpustiti napetost i sve popratne senzacije izazvane stresom.

 

Upravo to je vrijednost Autogenog treninga – imate uvijek „pri ruci“, gdje god bili, „ključ“ kako se trenutno dovesti u stanje opuštenosti. Zato je dobro Autogeni trening naučiti unaprijed, kako biste prije stresnog trenutka mogli ući u dobro stanje.

 

Mogu li NAUČITI metodu opuštanja Autogeni trening i GDJE?

 

Naravno. Jedini preduvjet je da ste zaista odlučite odvojiti malo vremena za sebe što će vam se višestruko vratiti. Metoda se lako i jednostavno uči. Primjenjiva je u svakodnevnom životu, u poslovnom i privatnom okruženju.

 

Edukacija se sastoji od 8 zajedničkih treninga sa certificiranim učiteljem Autogenog treninga. Treninzi se održavaju jednom tjedno i traju 60 minuta. Između dva treninga potrebno je naučene vježbe ponoviti kako bi tijelo „zapamtilo“ pozitivan učinak. Nakon što prođete cijeli proces, očekivani rezultat je u trenutku ući u stanje mira i opuštenosti, na samo jednu pomisao.

 

Edukacija se vrši u grupama od maksimalno 12 osoba. Moguća je, na zahtjev klijenta i individualna poduka (klijent – učitelj).

 

U mnogim zemljama zapadne Europe liječnici propisuju Autogeni trening u preventivne svrhe, a zdravstvena osiguranja ih nude u svojim ponudama te omogućavaju svojim osiguranicima edukaciju iz Autogenog treninga.

 

Preduvjet pohađanja treninga: nema preduvjeta

Trajanje tečaja: 8 treninga u trajanju od 60 minuta svaki

Cijena: 800,00 kn

Način plaćanja: plaćanje putem žiro-računa HR3623600001102458460 ZABA ili na prvom treningu.

Prijava: putem naše prijavnice OVDJE ili na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili putem telefona 098/182 8122.